kenangan 07/11/2009

sory sebab terlambat nak buat cite tentang 07/11/2009....

sebenarnya tarikh tu genap sebulan hubungan aku dengan mr tomato..hehehehe...dia yang ucap dulu pada aku..sukanya...yelah dengan xbf aku dulu mana ada diorang ucap macam tu..hehehehe

pada tarikh tu jugak aku dapat satu panggilan untuk mengambil exam...huhuhu..exam kerajaan negeri..huhuhu cari kijelah..ape lagi..nak wat macam mana aku kan seorang penganggur terhormat..

tapikan bengang sangat dengan exam tu..hehehe...tak tahu le nape jadi mcm tu ek...tapi aku dah wat yang terbaik untuk exam tu..kalau ada rezki Alhamdulillah...kalau tak de rezki akan adalah tu di masa akan datang...same-same doa untuk aku ek..

aku habis exam pukul 1.30.....lambat gila ayah datang ambik aku...dekat pukul 3 petang baru sampai...nak msj dengan mr tomato...mr tomato tak mo layan aku..ye lah mr tomato sibuk nak mandi...mandi tak ingat wife dia pun.suka sangat mandi manda....sambil-sambil tu aku wat le kije bengong..menangkap gambo awek cun...jadilah aku photograper yang berjaya dan menjadi model yang berjaya kat pondok tunggu bas..hehehehehe...

jom tengok gambo awk cun kat bawah...

sabar menanti kehadiran ayahnda untuk menjemput aku...


tunggu dengan penuh kesabaran...


nampak macam model yang berjaya x???hehehehe...ustazah kot...hahahaha

0 comments: