all about us

perkenalan kami bermula pada 3/10/2009....time tu aku join chatroom melaka.saja menyibuk kat situ..hehehe tapi ada agenda lain sebenarnya..nak cari pak we owang melaka..hehehehe

first time aku chat dengan mr tomato..dia dah ayat aku awal2....tapi tak bersungguh sangat..sebab tu tak melekat kot...hehehehe

pastu dia invite aku jadi friends dia...bila aku bukak je ym aku pada 7/10/2009 terus mr tomato chat dengan aku...ayat punya ayat nak mintak no phone aku...cukup susah aku nak bagi...pikir-pikir kesian gak aku wat mr tomato macam tu..last-last aku bagi jugak le...tapi bagi pun cakap dulu baru dapat 1 nombor dari aku..sambung chat lagi dapat lagi 1 nombor...aku ingatkan aku wat macam tu dia give up le untuk mengenali aku...rupenye tak pun...chat punya chat...akhirnya dapat gak complete no phone aku..hehehehe

yang tak tahannya...habis chat terus call aku..hehehehe..ada kesungguhan nampak..

bermulalah episod baru..kenal je terus terima lamaran untuk bercuple..hahahaha...ada owang pernah buat ke???hehehehe...aku dangan mr tomato le yang pernah wat...

0 comments: